eiland hoppen en The Iron Man - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jeske Cloïn - WaarBenJij.nu eiland hoppen en The Iron Man - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jeske Cloïn - WaarBenJij.nu

eiland hoppen en The Iron Man

Door: Jeske en Diana

Blijf op de hoogte en volg Jeske

27 Februari 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Eiland hoppen....

Didi:
Oftewel, op een eiland worden gedumpd met 500 chinezen, waarna je gids je vergeet op tijd op te halen. Zaten we daar een uur te wachten. Er zat geen logica in het terug op de bootjes stappen, het leek alsof iedereen maar wat deed om snel aan boord van het eerste het beste bootje te komen. Dus wij dachten, dat kunnen wij ook.

Yessy:
ja we zitten al zo lang te wachten, boeien we gaan gewoon die boot op. Nou dat scheen dus toch niet helemaal zo te werken... We zijn van de boot geknikkerd...

twee keer.
En die chinezen maar kijken. Wat een ongeduldige meisjes.

Yessy:
Maar wel aapjes gezien. En adelaars en op het strand gelegen. En dat was dan de eiland hop.... Het was zeker de moeite waard want de eilanden hadden een hoog bounty gehalte.
Ik had in middels een verkoudheid te pakken (ik zat er al op te wachten). Dus ik ben die middag nog even gaan tukken.
Die avond werden we uitgenodigt door hoog australisch gezelschap.

Didi:
De volgende dag zou The Iron Man laten zien wat hij in huis heeft door het doen van een triathlon: zwemmen fietsen rennen. Heel de dag in de hitte..
Onze taxi chauffeur had het eerder al over niks anders gehad en het eiland hing vol met affiches met een foto. Aan onze tafel zaten zijn vier beste vrienden, zijn vrouw en zijn ouders. Hij zelf was aan het rusten voor de grote dag.

Yessy:
Dus diana heel bijdehand; probeert hij een persoonlijk record te breken ofzo? En toen kregen we een beetje rare blikken, en de vraag wat bedoel je?

Didi:
Bleken er 700 ijzeren mannen en vrouwen mee te doen. Een wedstrijd (eigenlijk niet zo raar bij en triathlon).
Maar goed we hebben ze in elk geval goed vermaakt aan tafel.

• 27 Februari 2007 - 13:59

Niels Cloin :

"We zijn van de boot geknikkerd..." terecht !!! zo jammer dat ik dat niet heb kunnen zien!!! ;)

xxx

• 01 Maart 2007 - 08:15

Jackie:

Whahahaha, stelletje ongeduldigen. Had die gezichten van jullie graag gezien, bij die boot...;)
    Maar zo tussen neus en lippen door, toch volop v.d. flora en fauna op het Bounty eilang genoten.
    Jammer van je 'verstapping', anders had je zeker ook wel graag aan die Iron man mee willen doen??????

dikke knuffel!!!